‘365 dagen bloemen’ promoot Burendag als nieuw bloemgeefmoment

Op Burendag – dit jaar op 22 september – kun je je buren met bloemen bedanken. Of bel ook eens aan bij buren die je nog niet kent, met een mooi boeket natuurlijk. ‘365 dagen bloemen’ start dit jaar met een nieuwe campagne om Burendag als bloemgeefmoment te promoten.

‘Burendag vraagt om kleurrijke bloemen waar iedereen blij van wordt. Combineer vrolijk gekleurde nazomerbloemen als Dahlia, Aster, Ridderspoor en Monarda met de mooiste materialen van de herfst zoals bessen, bottels, zaaddozen en siergrassen’, raadt ‘365 dagen bloemen’ bloemisten aan.

Mensen dichter bij elkaar brengen en buurten socialer en leuker maken, is het idee achter Burendag, een initiatief van Douwe Egberts en het Oranje Fonds. Burendag wordt jaarlijks in het vierde weekend van september gevierd en het is de bedoeling om de dag jaarlijks als bloemgeefmoment te promoten.

Verkoopkansen bieden

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is ontwikkeld om bloemisten verkoopkansen te bieden, zodat er meer seizoensbloemen worden verkocht. De promotiecommissie Seizoensbloemen wil continu innoveren en ervoor zorgen dat de bloemist verkoopkansen aangeboden krijgt, die aansluiten bij de behoefte van de consument.

Bron en foto’s: 365 dagen bloemen

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties