BBH en Fleurop promoten samen amaryllis

In december trekken Bloemenbureau Holland en Fleurop Nederland samen op voor een campagne rondom amaryllis. Beide organisaties stimuleren consumenten om een amaryllisboeket in huis te halen, waarbij ze kans maken op een luxe vaas met boeket ter waarde van 80 euro.

De shopper-activatie loopt de hele maand december op de winkelvloer van zo’n 700 Fleurop-bloemisten en op Fleurop.nl. De bloemisten verkopen het amaryllis-maandboeket en op de website van Fleurop zijn meerdere amaryllisboeketten verkrijgbaar. Bij aankoop van een actieboeket in de winkel krijgen klanten een actievoucher mee met een code. Bij een online aankoop krijg je die code direct. De consumenten die hun code invoeren op de actiesite van Fleurop, maken kans op een van de 100 luxe vazen mét boeket.

Ook op Bloemenagenda

De shopper-activatie staat niet op zich: in december staat de amaryllis op de Bloemenagenda van Mooiwatbloemendoen.nl. De bloem speelt bovendien een rol in het kerstdossier op de website; de fotografie van de campagne is ook in lijn met de stijl van dit dossier. Daarnaast wordt samengewerkt met Vogue Living, die in de decembereditie op zes pagina’s laat zien hoe je de feestdagen kleur geeft met bloemen, waaronder amaryllis.

Bron: Mooiwatbloemendoen.nl | Foto’s: Shutterstock en Mooiwatbloemendoen.nl

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties