Bloom Makery: ‘What you see is what you get’

    De online webshop Bloom Makery van LG Flowers bestaat inmiddels een jaar. Met de start van de coronatijd begon Bloom Makery met de verkoop van gerbera’s, direct vanuit de kas.  Wat Bloom Makery uniek maakt volgens de 33-jarige ondernemer Joyce Lansbergen dat de consument direct uit de kas kan bestellen. „What you see, is what you get. De consument krijgt echt wat hem beloofd wordt. Hij heeft de keuze uit al onze 84 mini’s.”

    In het begin werd de ondernemer overweldigd door de hoeveelheid reacties van de consument, die ook in de avonden en weekends een reactie verwachtte. „Het is echt hollen en stilstaan.”

    Wat doen de klanten zoal

    Lansbergen geeft aan dat de webshop geen doel op zich is. De data die door de webshop gegenereerd worden over de consument zijn vooral erg relevant. „We zien hierdoor wat onze klanten zoal doen. Wat is de gemiddelde leeftijd (vrouwen 25-55 jaar) en nog meer wetenswaardigheden over hun koopgedrag. Dit is stijlgroepgerelateerd, aan de hand van de stijlvoorbeelden van Sandra Könings. Wat wij willen is dat we eind 2021 nog beter kunnen inspelen op de wensen van de consument. Zodat we hier met onze producten beter op kunnen inspelen, bijvoorbeeld in onze veredeling en aanbiedingen naar klanten.”

    Wil je weten waarom Joyce zoveel ondernemersverhalen deelt op LinkedIn? Of wil je weten hoe het met de verbouwing van LG Flowers gaat? Lees het hele verhaal in het digitale magazine (week 17).

    Geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden of bel 071-5659644.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties