FloraNL biedt met NewDesk ICT-oplossingen voor elke bloemist

FloraNL stelt zijn ICT-oplossingen ter beschikking aan een bredere doelgroep. Met het lanceren van het zusterplatform NewDesk kunnen ook niet-aangesloten bloemisten gebruik maken van de diensten.

NewDesk biedt ICT-oplossingen zoals het order- en facturatiesysteem, een gepersonaliseerde website inclusief webshop en een webkassa. De oplossingen zijn afzonderlijk te gebruiken, maar ook geïntegreerd in één platform voor de orderverwerking en facturatie. De ICT-oplossingen zijn geschikt voor elke bloemist en zijn onafhankelijk van de organisatie waarbij diegene is aangesloten.

Ondernemers Walter van der Velde en Ruud Steur van FloraNl: ‘Met onze ICT-oplossingen wordt een behoorlijke efficiëntieslag gemaakt, wat zich uitbetaalt in een enorme tijdsbesparing voor bloemisten.’

Collectief

FloraNL werd 10 jaar geleden opgericht vanuit automatiseringsbehoefte in de markt. Inmiddels zijn zo’n 250 bloemisten aangesloten. Samen vormen zij een landelijk netwerk dat elkaars klanten bedient. Het collectief is daarnaast hard op weg om een duurzaam netwerk te vormen van gecertificeerde bloemisten.

Bron en foto: FloraNL

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties