Vakblad voor de Bloemisterij Het vak Kijktip: Promotie voor chrysanten op televisie

    Kijktip: Promotie voor chrysanten op televisie

    0

    Chrysantenteler Michel Grootscholten is komende zondag te zien in het programma Lifestyle Experience bij RTL4. Een week voor Moederdag vertelt hij in twee minuten van alles over chrysant.

    Grootscholten weet niet hoe RTL bij hem terecht is gekomen voor opnamen in een chrysantenkas. Dat maakt hem ook niet heel veel uit. Hij ziet zijn televisiedebuut als een goede kans om op televisie een positieve indruk te geven van de bloementeelt in Nederlandse kassen. En reclame voor chrysant en zijn bedrijf is altijd welkom.

    Kort voor de filmploeg op het bedrijf van 11 hectare in het Westlandse Monster arriveerde, waren via de mail enkele vragen en antwoorden over het bedrijf en de teelt uitgewisseld. Zodoende kon het script worden gemaakt. Grootscholten geeft in beeld onder andere uitleg over de verzorging van het gewas, het vaasleven en hoe hij de watergift in de kas regelt.

    Het eindresultaat, een filmpje van twee minuten, is zondag 7 mei om 14.30 uur te zien in het programma Lifestyle Experience bij  RTL4. Het item wordt herhaald op 13 mei om 15.10 uur  bij RTL5

    Lifestyle Experience gaat over recreatie- en woontips, gadgets, culinaire trends en evenementen. Wekelijks laten verschillende stichtingen, bedrijven en organisaties de nieuwste producten en diensten zien.

    Hans Neefjes
    Hans Neefjes is sinds december 1999 werkzaam als vakredacteur bij het Vakblad voor de Bloemisterij.

    Reageer op dit artikel

    avatar