Media-offensief voor verkoop tulpen

In de huidige coronacrisis en met Pasen in aantocht voert Tulpen Promotie Nederland (TPN) een extra promotiecampagne richting consumenten. TPN-voorzitter Arjan Smit: ‘Na de sterke start van het seizoen met Nationale Tulpendag willen we de komende periode met deze campagne extra verkoopondersteuning geven aan bloemisten, supermarkten en marktkramen.’

In maart en april verschijnen in dagbladen, lokale nieuwsbladen en publieksbladen als Vriendin en Margriet artikelen over de tulp als ideale paasbloem. TPN werkt daarnaast samen met influencers die vanaf 23 maart laten zij zien hoe tulpen hun interieur in paassfeer brengen. Tulpen zijn eveneens te zien in de tv-programma’s Eigen Huis & Tuin (28 maart op RTL 4) en De Grote Tuinverbouwing (28 maart en 4 april op SBS6) te zien.

Via een video van Flower Factor laat arrangeur Roos van Unen op verzoek van TPN onderscheidende tulpenboeketten zien. Doel is om de creativiteit nog meer te vergroten, zodat bloemisten hun specialistische, onderscheidende karakter onderstrepen. De video is te bekijken op de Facebookpagina en het Youtubekanaal van Flower Factor.

Bron: TPN | Foto’s TPN/De Grote Tuinverbouwing en iBulb

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties