Promotie voor alstroemeria gericht op de bloemist

    Deze maand start de promotie voor alstroemeria. Alle activiteiten zijn erop gericht om de bloemist in het binnen- en buitenland te inspireren.

    Vorig jaar voerde de productcommissie Alstroemeria ook al een promotiecampagne voor het product. Toen was de boodschap ‘Echte schoonheid zit van binnen’. Deze lijn wordt voortgezet.

    Er is een Facebookcampagne van start gegaan met als doel om de toepasbaarheid te laten zien aan internationale bloemisten. Vanaf april zullen er demonstraties met het product bij diverse groothandels zijn, ook weer om de bloemist te inspireren. Om die groep goed te kunnen bereiken, is de commissie partner geworden van het bloemistenplatform Flower Factor. Zij zullen gedurende het jaar aandacht schenken aan alstroemeria. In het najaar zal de bloem terug te zien zijn in de najaarseditie van Bouquet Tales. Dit is een inspiratiekrant die verspreid wordt onder 26.000 bloemisten in Europa.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties