Rozenpromotie The Bachelor richt zich op jonge doelgroep

In het tv-programma The Bachelor, dat eind juni te zien is bij Videoland, spelen rozen een grote rol. Bachelor Tony Junior bepaalt elke aflevering welke dame in de rozenceremonie een roos krijgt. LM FlowerFashion, FM Group, Schreurs, RTL en Videoland willen met deze promotie de roos onder de aandacht brengen van een nieuwe jonge doelgroep.

Tijdens de persdag in het Utrechtse restaurant Ruby Rose werden de rozen gestyled waardoor ze goed in beeld waren in RTL Boulevard en SBS Shownieuws tijdens het interview met Tony Junior. De roos werd ook opgenomen in het officiële perspakket dat vanuit Videoland naar bekende media en diverse influencers is toegestuurd. In de serie is de rode Red Naomi!-roos even de speciale ‘Tony Junior roos’.

Rozenceremonie

Op een droomlocatie in Kroatië leert Tony Junior twintig vrijgezelle vrouwen kennen en hoopt hij de liefde van zijn leven te vinden. De rozenceremonie mag hierbij niet ontbreken. Met presentator Rick Brandsteder aan zijn zijde, bepaalt Tony elke week wie een roos ontvangt en voor wie het romantische avontuur eindigt.

Bron: LM FlowerFashion | Foto’s: LM FlowerFashion en RTL

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties