Social Trade Fair van 11 t/m 16 januari 2021

Royal FloraHolland en Flower Factor bieden telers de mogelijkheid om zich online te presenteren aan een internationaal vakpubliek. De Social Trade Fair vindt plaats op hun social media kanalen (Facebook, Instagram, LinkedIn), die gezamenlijk 900.000 volgers hebben.

Telers van bloemen en planten kunnen op verschillende manieren deelnemen aan de Social Trade Fair. Zo kan Flower Factor een promotiefilm van hun bedrijf en/of product maken, of een interview afnemen. Dat kan op de kwekerij, maar ook in een pop up stand bij Thijsstandbouw. Binnen bepaalde voorwaarden is het ook toegestaan om een eigen bedrijfsfilm aan te leveren. Het is ook mogelijk om bloemen of planten te laten verwerken in een livestreamsessie. Dan gaan de arrangeurs van Flower Factor met de producten aan de slag. Meer informatie over de mogelijkheden en bijbehorende tarieven via deze link.

De Social Trade Fair is een alternatief voor de jaarlijkse Winter Fair van Royal FloraHolland begin januari, die net als onlangs de Trade Fair in Aalsmeer, vanwege coronamaatregelen niet door gaat. In onderstaand filmpje wordt de online beurs toelicht door Wilma Kofoed van Royal FloraHolland en Pim van de Akker van Flower Factor.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties