Valentijnscampagne Fleurop vangt liefde in boeket

Een stille liefde, prille liefde, oude of vertrouwde liefde. Elke liefde is uniek en daarom is een persoonlijk cadeau het beste Valentijnsgeschenk, vindt Fleurop. Met de nieuwe Valentijnscampagne laat de bloemenspecialist zien hoe je dat aanpakt. De commercial is vanaf nu online en op televisie te zien.

‘Zijn het de sexy lange benen, blauwe ogen, de eindeloze energie? Of is het die zelfgemaakte risotto? Onze vakbloemisten staan deze Valentijn klaar om alles wat jouw liefde bijzonder maakt te vangen in een boeket’, vertelt Wendy Smit, marketingverantwoordelijke van Fleurop. ‘En dat brengen we in beeld met onze campagne, waarmee we kijkers inspiratie bieden.’ De tv-commercial vormt de basis van de campagne. Terwijl je luistert naar een liefdesverklaring stelt een bloemist een kleurrijk boeket samen.

De campagne wordt crossmediaal ingezet. Naast televisie wordt de campagne ook onder de aandacht gebracht via online video en display, social media en POS.

Bron en foto: Fleurop

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties