Versbranches werken samen in campagne Vers en met liefde

Vers en met liefde: dat is de boodschap van een tv-spot die door een aantal samenwerkende versdetailhandelbranches wordt gelanceerd. VBW werkt mee namens de bloemistenbranche.

De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bakkers (NBOV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW) en slagers (KNS). In een tv-spot, die te zien is vanaf 27 april op de publieke zenders, tonen de gezamenlijke branches de kracht van de ‘versspecialist in jouw buurt’.

Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze ondernemers. ‘Koop lokaal’ is voor deze ondernemers van groot belang. In de tv-spot is te zien voor welke kernkwaliteiten deze verswinkeliers staan, zoals lokaal betrokken, huisgemaakte, unieke producten, kennis van de herkomst en passie voor producten, persoonlijk contact en veilig winkelen. ‘Deze zaken bepalen de sfeer in de winkelstraat en doen dat elke dag met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt’, aldus de initiatiefnemers.

De commercial is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten en vormt een opmaat naar een langer lopende consumentencampagne en bredere samenwerking.

Bron en beeld: VBW

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties