Voorjaarsboeketten Bouquet Tales: gek, gekker, gekst

    Met de titel Crazy Crafts trapt Bouquet Tales het voorjaar 2018 af. De jonge talenten Hannah-Mae Lane uit Engeland en Sven Jaspers uit Duitsland vertalen de trends en kleuren van het seizoen naar eigentijdse, ‘gekke’, goed verkoopbare boeketten.

    De nieuwe editie van de Bouquet Tales-krant wordt verspreid onder 26.000 bloemisten via exporteurs en bloemistenverkooppunten in Europa. De boodschap is duidelijk: probeer net even af te wijken van je normale patroon, kleurenpallet of structuur in boeketten. ‘Je hoeft echt niet uit de bocht te vliegen als bloemist om je klanten te verrassen’, vertelt Marcel Jansen van Strøm Creative Marketing. ‘Kleine twists zijn voldoende. Feit blijft dat bloemisten wel staan voor de uitdaging om die klant continu te blijven verrassen door het net even anders doen. Een tevreden klant krijgt wat hij verwacht, bij een blije klant overtref je de verwachtingen.’

    De Britse Hannah-Mae Lane.

    Gezamenlijk initiatief

    Bouquet Tales is een gezamenlijk initiatief van Concept Factory en Strøm Creative Marketing. Het project is mogelijk gemaakt door deze productspecifieke promotiecampagnes: JustChrys, HydrangeaWorld, Simply Calla, Avalanche+ rozen en seizoenspartners Anthurium (zomer), Alstroemeria (herfst) en Amaryllis (winter). Doel is bloemisten te stimuleren meer eigenheid en creativiteit in hun boeketten te stoppen, omdat boeketten voor 60-70% de omzet van de bloemist bepalen en dus ook van de hele branche.

    Bron en foto: Bouquet Tales/Concept Factory

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties