Cymbidium promotiecampagne krijgt vervolg

    Het nieuwe promotieplan Cymbidium 2022-2024 heeft goedkeuring gekregen van de betrokken telers die lid zijn van Royal FloraHolland. Van de uitgebrachte stemmen was 86% voor het vervolg van de Cymbidium promotie. Daarbij hoort een verplichte heffing voor alle Royal FloraHolland aanvoerders van Snijcymbidium.  

    De telers die stemden vertegenwoordigen 71% van de totale omzet cymbidium bij Royal FloraHolland. Via de productspecifieke promotieregeling van de veiling dragen vanaf 1 januari 2022 alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) bij aan de promotie van Snijcymbidium. 

    De promotieheffing is 0,20% over de omzet voor Cymbidium takken en 0,075% voor Cymbidium verpakt. Er wordt per kwartaal per jaar geïnd. De looptijd eindigt op 31-12-2024 en de laatste inning vindt plaats in januari 2025.

    Promotieplan 2022-2024

    In opdracht van de FPC Snijorchidee heeft de promotiecommissie van Cymbidium telers onder begeleiding van Royal FloraHolland een plan op hoofdlijnen ontwikkeld. Tijdens de FPC Snijorchidee productbijeenkomst in FloriWorld werd de Promotiecampagne Cymbidium.info ‘Interior must have’ 2022-2024 toegelicht. Details worden later gedeeld.

    De promotiecommissie Cymbidium gaat de komende tijd gezamenlijk aan de slag om het promotieplan en het vervolg van de campagne de komende jaren ten uitvoer te brengen.

    De uitslag van de stemming over de nieuwe promotiecampagne voor cymbidium
    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties