De Boomkwekerij ’Wij maken indirect reclame voor Buxus’

    ’Wij maken indirect reclame voor Buxus’

    0

    „Onze historische Buxustuin zorgt voor indirecte reclame voor Buxus richting de 4 tot 5.000 bezoekers per jaar”, zegt Paul Klein Gunnewiek, tuinbaas van Kasteel Middachten.

    In aanloop naar het Buxuscafé van 20 april leggen we Paul Klein Gunnewiek het thema van het Buxuscafé voor: ’Zijn de afzetproblemen eigenlijk wel zo groot.’

    „Voor mij is daar moeilijk antwoord op te geven”, zegt Klein Gunnewiek.  „Buxus-kwekers kunnen nu, maar waarschijnlijk ook in de toekomst weinig aan mij verkopen. De oudste Buxus in onze tuin is immers al meer dan 100 jaar oud. Maar door het in stand houden van onze Buxus-tuin maken wij indirect natuurlijk wel reclame voor Buxus bij de duizenden bezoekers per jaar die de tuin bezoeken.”

    Paul Klein Gunnewiek is zoals hij het zelf zegt een ’Buxus-man’ en is een van de sprekers tijdens het Buxuscafé.

    Bekijk hier wie er nog meer spreken tijdens het Buxuscafé.

     

    Reageer op dit artikel

    avatar