Vakblad voor de Bloemisterij Markt & Trends Maxim Hartman breekt een lans voor de mannenplant

    Maxim Hartman breekt een lans voor de mannenplant

    0

    Bloemenbureau Holland heeft presentator Maxim Hartman ingezet om planten onder de aandacht te brengen bij de mannelijke bevolking. In zes video’s legt hij uit wat voor effect planten kunnen hebben op de vrouwen.

    Maxim Hartman laat in zes video’s zien op welke manier planten het vrouwenhart sneller kunnen doen laten kloppen. Op humoristische wijze maakt hij zijn ‘vrouwenmagneet-theorie’ duidelijk. In de video’s staat telkens één ‘mannenplant’ centraal en dat zijn: vrouwentong, codiaeum, monstera, schefflera, scindapsus en de bananenplant.

    De  campagne wordt gelanceerd in week 43. Gedurende drie weken worden de filmpjes verspreid op dinsdagen en donderdagen op YouTube en Mooiwatplantendoen.nl. De promotie gebeurt ook online. Bloemenbureau Holland geeft aan dat het bereik tussen de 50.000 tot 3,5 miljoen views zal liggen. Na de lancering kunnen telers de video’s terugvinden op de website www.bloemenbureauholland.nl of het YouTube kanaal en kunnen zij de filmpjes delen.

    Cindy van der Zwet
    Is redacteur Markt & Trends bij het Vakblad voor de Bloemisterij. Zij schrijft onder meer over de afzet, marketing en digitalisering.

    Reageer op dit artikel

    avatar