My-Blush: nieuw platform voor promotie heesters

    Bloemengroothandel Star & Van der Gugten presenteert op 15 maart het nieuwe platform voor nicheproducten My Blush. Het platform richt zich met name op heesters, zoals bloesemtakken en bessen.

    My-Blush focust zich op bloemen die bijzonder zijn en ‘bloemenmomenten’ extra speciaal kunnen maken. In het najaar zijn dit bijvoorbeeld besheesters die het najaarsgevoel kunnen versterken en in het voorjaar heesters en bloemen die de lente extra kleur geven. Momenteel zijn bloesemtakken als Prunus, Magnolia, Chaenomeles, Syringa en Corylopsis verkrijgbaar via My-Blush.

    Star & Van der Gugten is de logistiek partner van My-Blush en daarnaast leverancier van de bloemen.

    Heesters
    Heesters zijn moeilijk te kweken producten. De meeste soorten hebben minstens vier jaar nodig om te groeien terwijl normale snijbloemen minstens een keer per jaar snijrijp zijn. Hierdoor zijn heesters moeilijker verkrijgbaar en dat maakt hen exclusief.

    My-Blush heeft als doelstelling als platform voor kwekers van niche producten groot te worden in heesters met een breed scala aan producten die inspirerend zijn voor bloemisten en designers, zodat zij deze beleving kunnen overbrengen aan consumenten.

    Bloemisten welkom
    Tijdens een inspirerende bloemistenavond op woensdag 15 maart presenteren My-Blush en Star & Van der Gugten de mogelijkheden van het nieuwe platform. Iedere bloemist en/of designer is van harte uitgenodigd om kennis te maken met de twee bedrijven en de aanwezige kwekers in museum Zwarte Tulp in Lisse.

    Bron en foto’s: LM Flower Fashion