Campagne van Bloemenbureau mikt op de haters van Valentijnsdag

    Uit onderzoek blijkt dat veel mensen geen fan zijn van Valentijnsdag. Sommige mensen haten het zelfs. Bloemenbureau Holland focust zich met de nieuwe Valentijnscampagne ook op die groep en benadrukt dat er op alle momenten in het jaar bloemen gekocht kunnen worden.

    Uit onderzoek blijkt dat 44% van de mensen helemaal niks heeft met Valentijnsdag en dat 18% de dag zelfs haat. Wel geeft 63% van de ondervraagden aan het prachtig te vinden om bloemen te krijgen. En 66% vindt het romantischer als dat niet op 14 februari gebeurt.

    Bloemenbureau Holland daagt consumenten in de nieuwe campagne uit om het hele jaar door romantisch te zijn. Ze richt zich met de promotiecampagne op de liefhebbers en haters van Valentijnsdag en spoort consumenten aan om bloemen te kopen op het moment dat je dat zelf wil.

    De campagne loopt van 7 tot en met 21 februari, op Mooiwatbloemendoen.nl, Facebook en Instagram. In de media zullen verschillende quotes verschijnen die verwoorden dat het prima is om Valentijn te haten, maar dat je altijd bloemen kunt kopen.

     

     

     

     

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties