VannoVa lanceert vernieuwde huisstijl

VannoVa Master Growers , een samenwerkingsverband van negen familiebedrijven met tros- en pluischrysanten, presenteert medio januari een vernieuwde huisstijl met als vaste afbeelding een grote gouden diamant. Iedere bedrijf krijgt zijn eigen kleuraccent op de hoes.

 

Met de vernieuwde huisstijl wil Vannova uitstralen dat zij symbool staan voor kwaliteit en een bijzondere assortiment tros- en pluischrysanten. De negen kleuraccenten op de overwegend witte hoes maakt het mogelijk om te herleiden door welke VannoVa-kweker de verschillende chrysanten cultivars geproduceerd zijn.

 

De negen Vannova-kwekers gaan deze week inkopers van groothandelaren en exportbedrijven persoonlijk bezoeken om de vernieuwde huisstijl en de unieke hoezen te introduceren. René van Kester, een van de telers: „Traceability wordt steeds belangrijker in onze sector. Door iedere kweker een eigen, unieke kleur te geven, kunnen inkopers in één oogopslag zien waar de door hen aangekochte chrysanten geteeld zijn. We hebben ons laten inspireren door Merci, die ook met verschillende kleuren op de verpakking van de chocolaatjes laten zien welke smaak erin zit”

 

René en Bart van Kester van chrysantenkwekerij R & A van Kester laten drie van negen vernieuwde hoezen van Vannova zien. Lichtroze is het kleuraccent dat R&A van Kester op zijn hoes heeft. De grote gouden diamant en de witte basiskleur zijn voor alle Vannova-hoezen van kracht.
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties