Bij Degenhardt Blumenzwiebeln denken ze een stap vooruit

    Duurzaamheid is hét centrale thema bij Degenhardt Blumenzwiebeln, het bedrijf van Susanne Degenhardt en Cristoph Händle. De ondernemers ervaren aan den lijve dat met name Duitse afnemers wat dit betreft steeds hogere eisen stellen. Zij proberen zich te onderscheiden door hier vroegtijdig op te anticiperen.

    Degenhardt Blumenzwiebeln in het Duitse Neuss, zo’n 50 km over de grens bij Venlo, mag met recht een bijzonder bedrijf worden genoemd. Alleen al vanwege de historie van de onderneming. De overgrootvader van Susanne Degenhardt legde meer dan honderd jaar geleden de basis voor het huidige bedrijf, in het voormalige Oost-Duitsland. In 1950 vluchtten haar grootouders echter naar Noordrijn-Westfalen, omdat hun bedrijf werd ingelijfd door de toenmalige DDR.

    Droogverkoop

    In 2014 kwamen Degenhardt en haar partner Cristoph Händle aan het roer van het bedrijf, dat in de loop der jaren een behoorlijke groei had doorgemaakt. Het bedrijf kent vandaag de dag nog altijd drie pijlers. Alle activiteiten hebben een ongeveer evenredig aandeel in de omzet. „Zo creëren we risicospreiding en draaien we vrij constant”, licht Händle toe.

    Proceed to read this article?

    Your benefits

    • Access to premium articles
    • Our weekly newsletter
    • Six times a year a digital magazine on myfloribusiness.com
    • On all mobile devices and on the web.
    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties