Bloemencampagne sluit af op FlowersExpo in Moskou

In Rusland is 2019 het jaar van het theater. Marketingbedrijf Sobolj speelt hier op in met een campagne die bloemen aan theater en de Russische cultuur koppelt. Week 37, tijdens de beurs FlowersExpo in Moskou, is de afsluiting, met Nederlandse chrysanten in de hoofdrol

De directie van de Flowers Expo beurs heeft Sobolj carte blanche gegeven voor de invulling van het thema ’Bloemen & Theater’. De stand van Sobolj, onder de naam Flower Experience, is ingericht als een schouwtoneel vol met theatraal bloemwerk. Er is samenwerking met het promotiecollectief Just Chrysanthemum, die veel verschillende chrysanten levert. In Moskou gebruikt Sobolj tevens bouvardia’s van kwekerij Chrywijk.

Bekende Russische bloemkunstenaars als Roman Zarubin, Vladimir en Alexander Bermjakovy demonstreren bij de stand hoe commercieel toepasbare bloemwerken rond het thema ’Theater’ gemaakt kunnen worden. Bloemisten krijgen ook de gelegenheid gegeven om zelf aan de slag te gaan en ontvangen dan een certificaat voor deelname. Op het grote FlowersExpo podium wordt een show gegeven met het bloemwerk.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties