Zomer begint met uitdeelactie zonnebloem

    Takii Seed deelde op woensdag 21 juni duizend zonnebloemen uit aan bezoekers van het Amsterdamse Museumplein.  Het doel van de actie was om de zichtbaarheid voor het zonnebloemlabel ‘Sunrich – Van Gogh’s Favorite’ te vergroten.

    Door de uitdeelactie bereikte Takii Seed online veel mensen. Negentig procent plaatste na het ontvangen van de zonnebloem direct een foto op instagram. Aan de bloem hing een speciaal label met daarop de hashtag #SunrichvanGogh, waaronder een deel van de posts terug te vinden zijn.

    Het doel van de uitdeelactie was het creëren van (online) aandacht voor het kwaliteitslabel en promotie van de zonnebloem in het algemeen. Daarnaast werd door de actie ook de samenwerking tussen Takii Seed en het Van Gogh Museum  benadrukt. Zij zijn een jaar geleden de samenwerking aangegaan. Samen ontwikkelden zij het label.  FleuraMetz is de exclusieve distributeur van de bloem en verkoopt het aan bloemisten in heel Europa.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties