Aspen start nieuwe jaar met nieuwe ‘look’

Het Zweedse merk Aspen heeft haar logo geüpdatet. Ook krijgen de 5-liter jerrycans een nieuw etiket. Aan de alkylaatbenzine is niets veranderd.

Het logo van Aspen heeft een facelift gehad en pronkt voortaan vanaf een witte achtergrond op het nieuwe etiket. Vanaf de eerste week januari levert Benelux-importeur GVG Oliehandel de bekende rode en blauwe jerrycans met nieuw etiket aan de Aspen-verkooppunten.

Het gaat dus voorlopig alleen om de producten Aspen 2 en Aspen 4 in 5-liter verpakking. De grotere verpakkingen zullen later dit jaar volgen, alsook de verpakkingen van Aspen D.

Herwinbare grondstoffen

Aspen D is een schone diesel gemaakt van 90% herwinbare grondstoffen die het Zweedse bedrijf twee jaar geleden introduceerde. Ondertussen is de brandstof alweer geüpgraded. Wanneer Aspen D straks met het nieuwe etiket verschijnt, is de brandstof zelfs 100% hernieuwbaar.

Groene Sector Vakbeurs

De nieuwe look van Aspen zal geleidelijk worden doorgevoerd. Op de Groene Sector Vakbeurs in Hardenberg laat het bedrijf voor het eerst de nieuwe Aspen-can met nieuw logo zien.

Aspen heeft niet alleen een vaste stand op de beurs, maar houdt ook de Aspen Challenge. Verder staat het merk in het grote foodcourt met het Carving Team Makita onder leiding van Sander Boom.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties