Dennis van der Lubbe: ‘De promotie vindt te versnipperd plaats’

    Volgens Dennis van der Lubbe, de kersverse directeur van Bloemenbureau Holland, vindt de promotie in deze sector te versnipperd plaatst. Hij ziet graag dat partijen de samenwerking met Bloemenbureau Holland op zoeken.

    „Wat mij de eerste weken is opgevallen, is dat je veel FPC’s hebt en dat je verschillende uitingen en thema’s voorbij ziet komen in de promotie. Ik zeg niet dat ze slecht zijn en dat lokale bureaus dit niet meer zouden moeten doen, maar ik denk wel dat het beter is als er meer overleg met elkaar is”, geeft Dennis van der Lubbe aan. Samen kan er volgens hem  meer impact gecreeërd worden. „We hebben allemaal geen grote budgetten, dus we kunnen het beste generiek optrekken.”

    Van der Lubbe zit nu een maandje bij Bloemenbureau Holland op en heeft directeur Marc Eijsackers opgevolgd. Hij zegt dat hij goed op zijn plek zit. Hij kan zich vinden in het nieuwe (activatie)beleid en het is aan hem de taak om de nieuwe strategie uit te rollen. Hij geeft aan dat er veel op stapel staat, ook voor het personeel verandert er veel. Er zit ook een verhuizing aan te komen. Bloemenbureau Holland zal zich gaan vestigen in het Floriworld in Aalsmeer. „Een nieuwe directeur, een nieuwe strategie en een nieuwe werkplek. Ik hoop dat we even de tijd krijgen om alles goed vorm te kunnen geven”, aldus Van der Lubbe.

    Het hele interview met Dennis van der Lubbe is te lezen in Vakblad nummer 14, dat op 6 april verschijnt.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties