‘Groene Binnenkomers’ moet verkoop buitenplanten stimuleren

    GroenRijk start in september met de campagne ‘Groene Binnenkomers’. Dit doet de tuincentrumketen samen met de buitenplantenkwekers van Royal FloraHolland, Bloemenbureau Holland en het potteriemerk elho.

    Van 2 tot en met 30 september organiseren de drie partijen een campagne voor de verkoop van buitenplanten. Hiermee stimuleren ze consumenten om meer buitenplanten te kopen in de maand september en op die manier het buitenseizoen te verlengen. Klanten ontvangen een gratis elho-bloempot bij besteding vanaf 20 euro aan buitenplanten.

    Duurzame bloempotten

    De potten van elho zijn gemaakt met gerecycled plastic en passen daarmee bij de hedendaagse (duurzaamheids)wensen van de klant. De bloempot heeft een matte, natuurlijke textuur, is vorstbestendig en geschikt voor ieder tuinseizoen.

    GroenRijk vindt het belangrijk om te laten zien wat je kunt doen met planten. ‘Je creëert gemakkelijk een gezellige, groene sfeer in jouw omgeving. Kamerplanten kan je door het gehele jaar gebruiken, dat is bekend, maar buitenplanten dus ook. Het leuke is dat elk seizoen zijn eigen groentoppers heeft die kleur geven aan de tijd van het jaar. Dat geeft een prachtige variatie’, aldus het tuincentrum.

    Tekst en foto: GroenRijk

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties