GrootGroenPlus doet onderzoek naar wensen deelnemers

GrootGroenPlus doet de komende weken onderzoek onder 60 groene deelnemers. Onder andere wil de beursorganisatie kijken op welke manier zij meer internationale bezoekers en deelnemers naar de beurs kan krijgen.

GrootGroenPlus heeft zich als doel gesteld om meer buitenlandse bezoekers en deelnemers op de beurs te krijgen. De beursorganisatie gaat hiervoor 60 standhouders benaderen met vragen over de markt en de sector. Met de informatie die hier uitkomt gaat de pr-afdeling van de beurs aan de slag. De resultaten zullen geanonimiseerd worden verwerkt.

Nieuwe slogan

Great in Green! Is de nieuwe slogan die GrootGroenPlus in aanloop naar de komende najaarseditie gaat gebruiken. De slogan sluit volgens de beursorganisatie goed aan bij wat er op de beurs te vinden is; namelijk een volledig en zeer breed sortiment aan groen.

Roadshow keert terug

Tijdens GrootGroenPlus worden middels een Road Show 29 planten op de beursvloer getoond die in het verleden al gekeurd werden.

Aandacht voor veldkeuringen

Aan de reguliere keuringen van nieuwigheden wordt tijdens de komende editie een extra prijs gekoppeld. Aan een van de medaillewinnaars van de nieuwigheden wordt een veldkeuring geschonken. Hiermee wil GrootGroenPlus het belang van veldkeuringen benadrukken.

Nieuwigheden kunnen nu al via de website van GrootGroenPlus worden aangemeld. Sluitingsdatum hiervoor is 1 september. Een vroege aanmelding maakt volgens de organisatie meer pr mogelijk. GrootGroenPlus vindt plaats op 2,3 en 4 oktober 2019.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties