Nieuwe merkuitstraling voor Dijk van Dijk

    Hortensiakwekerij Dijk van Dijk uit De Lier presenteert vrijdag 10 maart haar nieuwe merkuitstraling. Het gezicht van ‘meesterkweker’ Robin van Dijk, inclusief pet en baard, is vanaf nu het handelsmerk van de pothortensia’s.

     

    Dijk van Dijk noemt zich vanaf nu ’Masters in Hydrangea’ met daarbij een hoofdrol voor de Meesterkweker zelf: Robin van Dijk. Hij meent dat mensen steeds vaker willen weten waar het product vandaan komt en door wie het geproduceerd wordt. „Bij groente en fruit maak je vaker kennis met de teler achter het product, maar in onze sector zie je dat nog niet. Wij staan vierkant achter onze planten. Door de oorsprong te benadrukken, is er geen ruimte om te sjoemelen”, meent Van Dijk.

     

    Op vrijdag 10 maart organiseert Dijk van Dijk een open dag voor klanten. Vanaf 10:00 uur zetten zij de deuren open en kunnen klanten de nieuwe huisstijl en het nieuwe WPS-buffersysteem in de kas bekijken.

     

    Meer weten over deze nieuwe ‘Floris van Bommel van de sierteelt’? Lees meer in Bloemisterij nummer 10.