Publiciteit voor plantencampagne in Nederland en Engeland

    De Bedankt Plant-campagne is door de media en influencers goed opgepakt. De ingezette PR-acties in Nederland en het Verenigd Koninkrijk trokken afgelopen maand de aandacht, zo meldt Bloemenbureau Holland.

    In Amsterdam werd er na het Amsterdam Dance Event (ADE) een ‘ontspanningshuis’ met planten ingericht, inclusief DJ. Het hangende groen was verbonden met de draaitafel. Dit heeft aandacht in de media gekregen. Zo is er een interview met Gerard Edkom geweest en heeft er een artikel in Parool gestaan. Er was veel aandacht op Instagram voor de actie.

    Tegelijkertijd is de Bedankt Plant-campagne in Engeland uitgerold. Daar werd drie kamers in een Londons hotel omgetoverd tot een groene jungle. Zo was er een Romance Suite, een Productivity Suite en een Tranquility Suite. Het huis werd bezocht door diverse journalisten, die mochten overnachten, en daarnaast hebben Metro en Mirror aandacht besteed aan de PR-actie. De kamers, die nog tot 10 november zijn te boeken, krijgen aandacht op de sociale media.

    De plantencampage ‘Bedankt Plant’ is voor het tweede jaar ingezet in de vier kernlanden.In Nederland en het Verenigd Koninkrijk gebeurde dat in oktober. In Duitsland en Frankrijk vond de acties in september plaats.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties