Bloemenbureau komt met ‘Fill the distance with beauty’

In september wil Bloemenbureau Holland met de campagne ‘Fill the distance with beauty’ de verkoop een extra boost  geven. „Gelukkig is de markt aangetrokken, zodat ook wij ruimte hebben om hierin te investeren”, zegt Simone Dussine van Bloemenbureau Holland.

Bloemenbureau Holland heeft de afgelopen maanden met 30 partijen om tafel gezeten. In de sector was er behoefte aan een campagne om de verkoop weer een zetje in de goede richting te geven. Uiteindelijk is hier na overleg ’Fill the distance with beauty’ uit naar voren gekomen.

De campagne verwijst naar de fysieke afstand, maar ook naar hoe bloemen en planten het emotionele gat op kunnen vullen. Het campagnebeeld bestaat uit twee uitgestrekte armen: twee mensen die elkaar een bloemetje of plant geven.

Diverse ketenpartijen investeren in deze campagne. Bloemenbureau Holland financiert ook mee. „In maart moesten wij ons budget naar drastisch naar beneden toe bijstellen en werden plannen in de ijskast gezet. Gelukkig is de handel aangetrokken en is er iets meer budget zodat we deze collectieve campagne kunnen organiseren”, aldus Dussine.

Meer lezen? Lees hier alvast het interview of bekijk het in Vakblad voor de Bloemisterij, nummer 26.

 

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties