Vakblad voor de Bloemisterij Corona Concept Factory zegt het met bloemen

Concept Factory zegt het met bloemen

0

Marketingbureau Concept Factory wil haar klanten ondersteunen in de verkoop van bloemen en planten. Zij hebben de oude campagne ’Zeg het met bloemen’ weer nieuw leven in geblazen.

Volgens Concept Factory raakt de ‘oude’ campagneslogan ‘Zeg het met bloemen’ in deze tijd de kern. Het bureau wil deze boodschap de komende maanden dan ook gaan uitdragen en heeft diverse beelden ontworpen die (internationale) bloemisten en groothandelaren kunnen gebruiken om de verkoop te ondersteunen. „Dit is niet de tijd om achterover te leunen. Wij willen graag iets doen voor onze klanten en een positief signaal afgeven. De sector heeft hulp nodig in deze tijd. Bloemenbureau Holland ziet haar budget halveren, maar we moeten juist nu actief zijn”, zegt Jacqueline Doornekamp.

Rozenkwekerij Porta Nova draagt de boodschap ‘Zeg het met bloemen’ uit. Ook de Duitse bloemistenvereniging FDF en de Belgische veiling hebben de campagne opgepakt. „Wij nemen onze verantwoordelijkheid en verspreiden de beelden. We hopen dat dit verder gedeeld wordt. Er zijn al heel veel goede initiatieven ontstaan. Laten we hopen dat alle beetjes helpen.”

Cindy van der Zwet
Is redacteur Markt & Trends bij het Vakblad voor de Bloemisterij. Zij schrijft onder meer over de afzet, marketing en digitalisering.

Reageer op dit artikel

avatar