Mooiwatbloemendoen.nl lanceert de Valentijnscampagne ‘Command Cupid’. Een cupido gaat op pad om via de nieuwste technologie een potentiële liefde te verrassen met een rode roos.
De Valentijnsactie maakt gebruik van de nieuwste technologie: de periscope. Cupido gaat met een hightech boog mét smartphone en ingebouwde camera op stap. Als de consument een potentiële liefde via zijn camera spot kan hij hem ter plekke sommeren de roos te geven. De reactie is vervolgens live te volgen via Periscope. Op 14 februari gaat de Cupido in Parijs en Berlijn op stap.
De valentijnscampagne wordt in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk uitgerold. Via een online video wordt een breed publiek bereikt. Op diverse videonetwerken als YouTube en sociale media zal de campagne een groot bereik proberen te realiseren.
De valentijnscampagne versterkt het idee dat het geven en ontvangen van bloemen volop blijdschap brengt. In de huidige tijd waar mensen veelal communiceren via internet, komt juist het geven van echte bloemen vele malen persoonlijker over dan een berichtje online.