De Jong Plant lanceert online verkoopprogramma hortensia’s

    De Jong Plant BV, kweker van jonge en volwassen Hydrangea in Boskoop en Stompwijk, heeft een online programma voor verkoopondersteuning opgezet. Het platform bevat onder meer een beeldbank met sfeerbeelden en inspiratiemateriaal.

    Volgens De Jong Plant is het belangrijker dan ooit om een online programma te hebben ter ondersteuning van de e-commerce platformen en koppelingen omdat nu veel fysieke winkels gesloten zijn. De kwekerij heeft daarom de afgelopen periode hard gewerkt aan een beeldbank met productfoto’s, inspiratiemateriaal en informatie, die klanten en partners (met een login) kunnen downloaden.

    Verkoopwaarde

    Om de planten in de vroege levensfase al voldoende verkoopwaarde mee te geven, zijn verschillende verpakkingsvormen en informatiedragers beschikbaar. De meeste verkoopconcepten waaronder Black Diamonds, Endless Summer, Forever&Ever, Magical Hydrangea en de Music Collection, zijn in twee- en vijf liters beschikbaar in het verkoopprogramma. Voor alle varianten qua potmaat en verpakking heeft De Jong Plant hoge resolutie foto’s beschikbaar in combinatie met exclusieve sfeerbeelden.

    Bron en foto’s: De Jong Plant

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties