Freesia’s aanwezig op Fleuramour

Freesia’s zijn dit jaar aanwezig op Fleuramour. Op de Belgische beurs komt een zogenaamde freesia-installatie te staan. Kleur, geur en geluid spelen daarbij een hoofdrol.

Designers Kristel van Dijk en Roos van Unen hebben de freesia-installatie ontworpen. Zij lieten zich inspireren door de kleur van de bloem en het beursthema ‘Urban Roots’.  De twee hebben gekozen voor graffiti. „De felle kleuren, het expressieve karakter en het rebelse element past wat ons betreft prima bij freesia.” Naast kleur, spelen geur en geluid een rol. Bezoekers vinden door de geur van ruim tweeduizend Freesia’s hun weg naar de ‘Kleine Kelder’. Eenmaal binnen voert een stem de bezoeker mee door de bloemeninstallatie.

Flower Factor organiseert de promotiecampagne. In de nieuwe campagne draait het om ideeën en inspiratie. Flower Factor heeft bloemisten gevraagd om te freestylen met freesia en de ideeën te delen op de website van Flower Factor. Dit hebben veertien binnen- en buitenlandse designers inmiddels gedaan.

 

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties