Geen advertenties, maar bloemen op het scherm

Bloemenbureau Holland lanceert de ’Green Screen ad blocker’. Met deze advertentieblokker krijgen consumenten op de plaats van advertenties nu bloemen, planten en kunst te zien.

The Green Gallery springt met de lancering van Green Screen in op een groeiende behoefte van de consument. Zeker 20% van de Nederlanders maakt al gebruik van ad blockers, en 70% denkt erover om deze te downloaden.

Vanuit het inzicht dat ook de doelgroep van Bloemenbureau Holland veelvuldig ad blockers gebruikt is Green Screen ontstaan. Voor de invulling van de ad blockers heeft Bloemenbureau vier beroemde kunstenaars ingezet.

Esther de Waard: „We creëren met The Green Gallery Green Screen nieuwe kansen. Top of mind awareness voor bloemen en planten, binnen nieuwe, relevante en kritische doelgroepen die we normaal gesproken niet makkelijk kunnen bereiken. Door samen te werken met bekende artiesten in de landen waar we actief zijn genereren we publiciteit op zowel internationaal en lokaal vlak.”  

Klik hier om de Green Screen gratis te downloaden.

 

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties