Vakblad voor de Bloemisterij Markt & Trends Marketing manager Jorrit Zuijdervelt: ‘Een merk bouw je niet in een paar...

Marketing manager Jorrit Zuijdervelt: ‘Een merk bouw je niet in een paar jaar op’

0

In de groente zijn ze qua merkbouwen verder dan bij de bloemen en planten het geval is. Neem Honingtomaten, van Looye Kwekers. Zij hebben jarenlang een goede positie bij de vakhandel opgebouwd en zijn sinds kort ook verkrijgbaar bij Albert Heijn. „Het merk is nu veel beter zichtbaar en daar profiteert iedereen van”, verklaart marketing manager Jorrit Zuijdervelt.

Ik loop. Jij loopt. Hij loopt. Wij lopen. Op de flip-over die in de hoek staat, is deze tekst te lezen. Het lijkt wel alsof we in een klaslokaal zitten. „Onze missie is dat wij natuur en mens willen laten groeien. Zo geven wij bijvoorbeeld ook Nederlandse les aan onze uitzendkrachten”, verklaart Jorrit Zuijdervelt.

Dit artikel verder lezen?

Profiteer van onze aanbieding en ervaar het Vakblad voor de Bloemisterij!

Direct registrerenMeer informatie

Uw voordelen

  • Op de hoogte van alle vakinformatie in de sierteelt
  • Toegang tot alle besloten Plus-artikelen: analyses, interviews, opinie, duiding
  • Wekelijks ons digitale magazine in je e-mail en/of
  • Ontvang elke vrijdag het tijdschrift Vakblad voor de Bloemisterij

Reageer op dit artikel

avatar