Hortipoint Nieuwe fotoshoot laat orchidee in drie interieurtrends zien

Nieuwe fotoshoot laat orchidee in drie interieurtrends zien

0

Groenstyliste en auteur Judith Baehner  is voor de campagne Show who you are de uitdaging aangegaan om orchideeën in drie verschillende woonstijlen neer te zetten: Industrieel, Romantisch 2.0 en Basic met lef. De foto’s en video’s zijn vanaf september online te bekijken.

Om te laten zien dat de orchidee zich in iedere ruimte thuis voelt presenteert Judith Baehner stylingideeën voor de woon-, slaap- en badkamer. In 27 foto’s en 6 video’s laat ze ‘je verliefd worden’ op de orchidee. De fotoshoot is onderdeel de driejarige orchideecampagne Show who you are (laat zien wie je bent). ‘De orchidee is zo veelzijdig omdat er zoveel verschillende soorten en variaties zijn, in talloze vormen en kleuren. Thuis heb ik ook veel orchideeën, waarmee ik eindeloos blijf stylen. Ik ben altijd op de hoogte van de nieuwste trends en heb ze toegepast op de interieurstijlen Industrieel, Romantisch 2.0 en Basic met lef’, aldus Baehner. Zij heeft een passie voor groen en schreef daar verschillende boeken over. Als (groen)stylist is ze werkzaam voor diverse lifestylemagazines en tv-programma’s. Het liefst combineert ze haar passie voor planten met haar liefde voor interieur en design.

Show who you are

De promotiecampagne Show who you are is een initiatief van Stichting Bloemenbureau Holland en wordt mede gefinancierd door de Europese Unie. Het doel van de campagne is om consumenten in Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië en Duitsland op de hoogte te stellen van de veelzijdigheid van de orchidee, om ze zodoende te inspireren en om bekendheid en verkoop te stimuleren.

Bron en foto: Show who you are/orchds info

Reageer op dit artikel

avatar