Plantion start campagne voor groen paasbuffet

    Bloemisten die vandaag, woensdag 24 maart, Plantion bezoeken krijgen posters en speciale bloemenkaartjes om bij hun klanten Pasen te promoten. De campagne Sfeervol Pasen biedt inspiratie voor een groen en bloemrijk Pasen.

    ‘Een lopend paasbuffet is dit jaar een veilig alternatief voor het traditionele ‘samen zitten aan de paastafel’. Wil je het buffet een groen tintje geven? Zet narcissen of blauwe druifjes tussen het servies. Leg bloeiende bloembollen in lege eierschalen. Of hang kokedama’s met seizoensplantjes boven de tafel’, aldus Plantion.

    De campagne Sfeervol Pasen bevat een toolbox met posters, content voor social media en speciale bloemenkaartjes met een QR-code naar een pagina met paasinspiratie op Pinterest. Hiermee krijgt de bloemist handvatten om consumenten inspiratie te bieden voor een groen en sfeervol Pasen op 4 en 5 april. Onderdeel van de campagne is ook een landelijke winactie vanuit marketingplatform Taste the Green op Instagram. Door op het betreffende bericht te reageren en de pagina te liken, maken consumenten kans op een paasboeket in een glazen pot.

    Speciale dagen

    Met promotionele campagnes wil Plantion detaillisten helpen om goed in te spelen op speciale dagen en geefmomenten zoals Vrouwendag, Pasen en Moederdag. De campagnes komen in samenspraak met de bloemisten tot stand. De veiling meet de resultaten en neemt ervaringen en verbeterpunten mee in volgende acties.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties