Hortipoint Promotiebudget mag iets hoger

Promotiebudget mag iets hoger

0

Het nieuwe beleid van Bloemenbureau Holland begint vorm te krijgen. Zo was daar vorige maand de eerste activatiecampagne en ook de nieuwe planten- en snijbloemencampagnes worden samen met de sector ingekleurd. Dennis van der Lubbe: „Wij moeten bewijzen dat promotie niet alleen een kostenpost is, maar vooral een investering in de toekomst.”

Dennis van der Lubbe zit nu ruim vier maanden op de directeursstoel bij Bloemenbureau Holland. Aan hem de taak het nieuwe activatiebeleid vorm te geven. De campagne ’Vier de Zomer’ is hier een eerste resultaat van. Bij aanschaf van een boeket maakten klanten in de maand juni kans op het winnen van een uitgebreide midzomerlunch. „Als Bloemenbureau Holland moeten we ervoor zorgen dat bloemen en planten tussen de oren komen én dat de consument naar de winkel toegaat. Dat probeer je op zo’n manier te bewerkstelligen.”

Dit artikel verder lezen?

Inloggen als abonnee

Uw voordelen

  • Toegang tot alle besloten Plus-artikelen: analyses, interviews, opinie, duiding
  • Wekelijks ons digitale magazine in je e-mail en/of
  • Ontvang elke vrijdag het tijdschrift Vakblad voor de Bloemisterij

Reageer op dit artikel

avatar