Tv-commercial bloemisten bij kwartaalwinnaars Gouden Loeki

    De tv-commercial #Mooiwatbloemistendoen van VBW behoort tot de tien kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki Verkiezing. Per kwartaal kiest het onafhankelijke publiekspanel van GfK tien bijzondere en spraakmakende reclames die meedingen naar de Ster Gouden Loeki.

    In het tweede kwartaal is #Mooiwatbloemistendoen uitgekozen, samen met negen andere reclames. De campagne is in maart in de markt gezet om tijdens de coronacrisis consumenten te attenderen op de meerwaarde van bloemen en deze te kopen bij de vakspecialist. De commercial was van 21 tot en met 30 april op tv te zien. Andere kanshebbers zijn Albert Heijn, Bol.com, Jumbo, Dankaandezorg.nl, de provincie Drenthe, het Ministerie van VWS, Staatsloterij en Samen dementievriendelijk.

    Aan het eind van dit jaar beoordeelt het publiekspanel de veertig kwartaalwinnaars van dit jaar en kiest hieruit een top 10. Het Nederlandse publiek kan online stemmen op deze top 10. De uitslag hiervan telt voor 50% mee in het stemtotaal. In januari 2021 wordt de winnaar van de Ster Gouden Loeki bekendgemaakt.

    Bron: Ster | Foto: VBW

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties