Kort & Bondig Producten Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start

Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start

0

Met de verschijning van het inspiratiemagazine start de voorjaarscampagne van ‘365 dagen bloemen’. Het centrale thema is Ruik de lente en wordt tot en met april uitgedragen via social media, website én doorvertaald naar de winkelvloer.

Het voorjaarsmagazine valt op de deurmat bij 13.500 bloemisten in Duitsland, Engeland, België en Nederland. De overige aantallen wordt verspreid via beurzen én exporteurs, groothandelaren en cash & carry’s. Dit seizoen geeft de campagne ‘365 dagen bloemen’ extra aandacht aan geurende bloemen. Om bloemisten handvatten te geven deelt 365dagenbloemen.nl speciale tips voor bloemisten die het thema ‘willen uitwerken in hun winkel. Alle ideeën zijn ontwikkeld én getoetst door collega-bloemisten.

Beelden downloaden

De foto’s uit het magazine zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl. Naast de foto’s kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter ondersteuning van een heuse geurproeverij met voorjaarsbloemen.

De campagne is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers in samenwerking met Royal FloraHolland.

Bron en foto: 365 dagen bloemen

Reageer op dit artikel

avatar