Designers promoten lisianthus in bruidsbloemwerk

Na de najaarscampagne toont lisianthus zich deze keer als een hartveroverende bruidsbloem. Vijf designers zijn aan de slag gegaan met vier trendthema’s in opdracht van de productgroep lisianthus. Met als resultaat de campagne Glamourous Lisianthus Wedding Inspiration.

Op basis van vier trendthema’s heeft 2Dezign in opdracht van de productgroep lisianthus de bloem neergezet als echte bruidsbloem. Daarbij blijft het niet alleen bij bruidsboeketten, handboeketten voor de vriendinnen en corsages. Integendeel, een huwelijksfeest gaat anno 2021 immers heel wat verder. Ook de tuinversiering, feesttent, tafeldecoraties en trouwlocaties zijn hier onderdeel van. In Amerika geldt al jaren het principe big, bigger, biggest en deze formats en luxe zijn overgewaaid naar Europa. Het gaat daarbij om het totale plaatje en het mag allemaal weer wat exclusiever zijn.

Trendthema Vintage Naturel.
Trendthema Wedding in the Mix.

Vier trendthema’s

Onder leiding van Rudi Tuinman en Pascal Koeleman van 2Dezign zijn de designers Tineke Geerlings, Tiffany van Lenten, Stefan Van Berlo, Max Hurtaud en Joan Stam aan de slag gegaan met vier trendthema’s: het kleurrijke Wedding in the Mix; Vintage Naturel met tinten als schelpenwit tot karamel en warmgrijs; Sweet in Peach waarin perzik- en nude-tinten de boventoon voeren en Trendy Lilac.

Trendthema Trendy Lilac.
Trendthema Sweet in Peach.

Inspiratieboek

Via sociale media worden foto’s en video’s gedeeld om de campagne onder de aandacht te brengen. Daarnaast brengt 2Dezign ook het boek Glamorous Lisianthus Wedding Inspiration uit voor bloemisten, wedding- en eventplanners en verhuurders van trouwlocaties.

Bron en foto’s: 2Dezign

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties