Vanaf half februari kunnen bloemisten voor het vijfde achtereenvolgende jaar aanhaken bij de 365 dagen bloemen- voorjaarscampagne ‘Het-is-weer-Lente’-dagen, waarin geurende bloemen centraal staan. Ook het nieuwe online voorjaarsmagazine staat in het teken van de lente.
Met de ‘Het-is-weer-Lente’-dagen kunnen bloemisten inspelen op de zintuigen van klanten. Ze kunnen aan de slag met kant-en-klaar (digitaal) POS-materiaal, waarmee ze geurende voorjaarsbloemen extra kunnen belichten in hun webshop, nieuwsbrief of op social media.
![](https://www.hortipoint.nl/wp-content/uploads/2022/02/365Story1-SQ-NL-1024x1024.jpg)
Ook de nieuwe editie van het online seizoensmagazine 365 dagen bloemen staat in het teken van het voorjaar. Het magazine heeft een vernieuwde look-and-feel en introduceert een gratis lidmaatschap, waardoor abonnees als eerste op de hoogte zijn van de lancering de seizoensmagazines.
Bron en foto: 365 dagen bloemen