A Floral Affair start campagne lievelingsbloem

Mooiwatbloemendoen.nl lanceerde gisteravond, 21 oktober, in een unieke show de vijftien meest favoriete bloemen van het seizoen. Vijftien mannelijke modellen presenteerden als levende installatie ieder een van de vijftien bloemen.

Voor de show ’A Floral Affair’ werkte ontwerper en kunstenaar Bas Kosters samen met Florian Seyd en Ueli Signer van de Wunderkammer. De show vormde het officiële startsein voor de Lievelingsbloemcampagne van Bloemenbureau Holland (BBH). Hierin worden vriendinnen getest of zij elkaars favoriete bloem kennen. Aan het eind van de show mochten de aanwezigen de bloemen van de lijven van de modellen plukken.

Aandacht
Iemand bloemen geven is leuk. Iemand zijn of haar lievelingsbloemen geven, maakt het persoonlijk en bijzonder. En dat was precies wat lifestyle- en bloemenplatform Mooiwatbloemendoen.nl voor ogen had. Ivo van Orden, campagnemanager BBH: ,,Door samen te werken met een uitgesproken en kleurrijke designer als Bas Kosters hebben we een show neergezet die de aandacht vestigt op de bloemen en tegelijkertijd een bijzonder en persoonlijk moment biedt voor alle aanwezigen.’’ De najaarseditie van de mede door Europese Unie gefinancierde campagne loopt tot en met 9 november 2014.

Bron: Bloemenbureau Holland
Foto: Gerdien de Nooy