BBH herhaalt campagne ‘bijna-moeders’

Net als in 2012 richt de moederdagcampagne van het Bloemenbureau zich op aanstaande moeders: 12 mei 2013 is het bijna-Moederdag.

In de campagne worden bloemen aangeprezen als hét moederdagcadeau voor moeders en bijna-moeders, stelt Bloemenbureau Holland. Net als vorig jaar staat de campagnesite mooiwatbloemendoen.nl centraal en wordt reclame gemaakt op internet en op vier radiozenders (Radio 538, 3FM, SkyRadio en Radio 2).

Virtueel boeket op Facebook
Dit jaar is er ook een Facebook-app, waarmee vrienden en kennissen een virtueel boeket samenstellen voor een aanstaande moeder. Als er veertig bloemen in zo’n boeket zitten, maakt de bijna-moeder kans op een echt boeket. Elke dag worden er tien boeketten uitgedeeld.

Promotiemateriaal bloemisten
Bloemisten kunnen vanaf nu promotiemateriaal voor de actie downloaden van de retailsectie van de BBH-site. De promotieorganisatie heeft campagneposters op A3- en A2-formaat beschikbaar gesteld, alsook bloemenkaartjes om bij de boeketten te doen.

Bron: Bloemenbureau Holland