Basics & Trends gaat verder als online winkel

De Van Dillewijn Group uit Aalsmeer gaat de positionering van haar beide winkelformules – Dillewijn Zwapak en Basics & Trends – aanscherpen. Dillewijn Zwapak siert voortaan de gevels van de fysieke winkels en Basics & Trends gaat verder als online winkel.

De Basics & Trends-shops in Eelde en Ede gaan door onder het label Dillewijn Zwapak. Dit geldt ook voor de shops in Aalsmeer en Honselersdijk, die worden samengevoegd met de aldaar gevestigde filialen van Dillewijn Zwapak. Het assortiment van Dillewijn Zwapak, dat nu nog voornamelijk bestaat uit standaard- en seizoensgerichte verpakkingsmaterialen, wordt uitgebreid met de typische bloemisterijartikelen en nieuwe producten die bloemisten gewend zijn te kopen bij Basics & Trends.
De transformatie van de winkels zal gefaseerd plaatsvinden vanaf juli 2015 (Eurofleur – Eelde) en worden afgerond in januari 2016 (Cultra – Aalsmeer). Tijdens de verbouwingen gaat de verkoop aan klanten gewoon door.

Muisklik
,,De sterke groei van het aantal online aankopen door bloemisten is voor de directie aanleiding geweest om Basics & Trends volledig te positioneren als dé online winkel voor de bloemist’’, aldus Managing Director Mark de Krosse. ,,Waarbij het bestaande bloemistenassortiment wordt uitgebreid met de door Dillewijn Zwapak ontwikkelde verpakkingsmaterialen.’’

Bron en logo: Van Dillewijn Group