Kleurrijke Verhalen-campagne Plantion krijgt vervolg

Met de Kleurrijke Verhalen Dagen, die van 23 september tot en met 3 oktober plaatsvinden, geeft Plantion een vervolg aan de consumentencampagne ‘Kleurrijkeverhalen.nl’.

De actie houdt in dat consumenten die in bovengenoemde periode bij een deelnemende bloemist of tuincentrum tenminste €25 aan bloemen of planten besteden, er gratis een speciaal boeket of plant ter waarde van €20 bij krijgen.
Vorig jaar lanceerde Plantion de consumentencampagne ‘Kleurrijkeverhalen.nl’. Deze campagne liet zien dat consumenten bij de bloemen- en plantendetaillist de mooiste producten kopen voor iedere gelegenheid. De campagne, die erop gericht was om bekendheid op te bouwen, krijgt nu dus een meer actiematig vervolg.

POS-materiaal
Om invulling te geven aan de ‘Kleurrijke Verhalen Dagen’ krijgen de deelnemers de beschikking over POS-materiaal zoals gevelvlaggen, posters, flyers en toonbankkaarten. Plantion reikt hen ook de weg te geven planten en boeketten aan. Vanaf 14 september wordt de campagne via radio, kranten, internet en sociale media verspreid. In totaal zullen rond de zevenhonderd detaillisten meedoen. De campagnekosten worden voldaan uit de reguliere inhoudingen ten behoeve van collectieve promotie voor bloemen en planten.

Bron en foto: Plantion