Lievelingsbloemcampagne van start gegaan

De lievelingsbloemcampagne van Mooiwatbloemendoen.nl is maandag 5 oktober van start gegaan. Via digitale media, advertenties in magazines en kranten en een spots op de radio wordt aandacht gevraagd voor deze bloemencampagne.

Mooiwatbloemendoen.nl lanceert de lievelingsbloemcampagne, die mede wordt gefinancierd door de Europese Unie, in vier landen: Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. De focus van de campagne ligt op de gedachte dat wanneer je iemand zijn of haar lievelingsbloem geeft, een boeket bloemen een nog waardevoller cadeau maakt.
De lievelingsbloemcampagne versterkt dit idee door een andere favoriet van veel vrouwen in te schakelen: aantrekkelijke mannen. In drie ludieke online video’s wordt het fenomeen lievelingsbloem onder de aandacht gebracht. Deze video’s worden tot en met eind oktober online aangejaagd, via onder meer sociale media als Facebook, Twitter en diverse (video)netwerken als YouTube.
Naast de stevige inzet van deze online video’s wordt de campagne ondersteund door diverse offline media: via advertenties in magazines en kranten, uitingen in het straatbeeld, radio, maar ook via pr-berichtgeving en grootschalige pr-events.

Bron en foto: Mooiwatbloemendoen.nl