Nieuwe lievelingsbloemcampagne in oktober

Moowatbloemendoen.nl lanceert in oktober de nieuwe Lievelingsbloemcampagne. Via deze campagne wordt gepromoot dat het geven of krijgen van een lievelingsbloem nog waardevoller is dan een willekeurig boeket bloemen.

Van 5 tot en met 31 oktober is de campagne zichtbaar in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Hij is dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Om voor consumenten een logische associatie te maken met bloemen, heeft Mooiwatbloemendoen.nl ‘haar bloemenjongens’ opnieuw gecast en laten auditeren voor de rol als bloemist. Op deze manier wordt een directie link gemaakt met het verkooppunt en hoopt Bloemenbureau Holland bloemisten meer te betrekken bij de campagne.
De omgeving van het campagnebeeld is een bloemenwinkel waarin een keur aan bloemen wordt getoond. In combinatie met de prachtigste bloemen zorgen de ‘Lievelingsbloemjongens’ ervoor dat je het beeld in wordt gezogen. Er is materiaal voor bloemisten ontwikkeld om zo de campagne terug te laten komen op de winkelvloer.

Bron en foto’s: Mooiwatbloemendoen.nl