‘Simply Calla’ breidt promotie uit met planten en knollen

‘Simply Calla’ breidt de promotie van het product uit met potplanten en knollen, naast de snijbloemen. Ook lanceert het marketingconcept een nieuwe website, huisstijl en logo.

Na het stopzetten van de FPC Calla bij Royal Flora Holland hebben CNB & Captain Select dit marketingconcept samen namens hun leden, bloemen- én plantenkwekers, geadopteerd. Het product wordt vanaf nu in de volle breedte als ‘Simply Calla’ gepromoot. De ingetogenheid van de calla is in de nieuwe huisstijl losgelaten. Simply Calla durft nu meer uitgesproken te zijn.

Wildernis

Met de uitbreiding naar planten en knollen zoekt het concept ook naar combinaties met andere planten. De laatste fotoshoot vond plaats in de planten lifestyle store Wildernis Amsterdam. ‘De foto’s hebben een jonge urban touch met een vleug natuurlijke imperfectie’, aldus de promotieorganisatie. De nieuwe beelden en heel veel meer inspiratie is te vinden op de nieuwe website en verschillende socialmediakanalen.

Bron en foto’s: Simply Calla

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties