Supermarktketen Dirk van den Broek doopt eigen tulp Dirk

    Supermarktketen Dirk van den Broek viert zijn 75-jarige bestaan met een eigen –rode- tulp. De tulp Dirk is onlangs officieel gedoopt.

    Dirk bestaat dit jaar 75 jaar en dat wordt gevierd. Als aftrap van de festiviteiten is er een, uiteraard, rode tulp gedoopt tot Dirk-tulp. Directeur van Dirk Marcel Huizing doopte de tulp samen met Simon Pennings van bloembollenbedrijf WAM Pennings uit Noordwijkerhout.
    Hollandser kan het niet, volgens Huizing. ‘Dirk is een oer-Hollands bedrijf en daar past een oer-Hollandse rode tulp bij. De tulp zal zeker een rol gaan vervullen tijdens het vieren van het jubileum.’ Vanaf medio september zijn de tulpenbollen van de Dirk tulp in de Dirk-winkels verkrijgbaar.
    Simon Pennings: ‘Net als Dirk van den Broek is WAM Pennings een familiebedrijf dat al ruim 65 jaar bestaat met een oprichter die al op jonge leeftijd begon met ondernemen. Ik ben heel trots dat Dirk van den Broek ons bedrijf en een van onze tulpen heeft uitgekozen om te dopen tot Dirk tulp. Het is bijzonder dat wij op deze manier dit jubileum mee mogen vieren.’
    Het jubileum wordt tot aan het einde van het jaar gevierd.

    guest
    0 Reacties
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties