De bezorging van het Vakblad voor de Bloemisterij

Enkele weken geleden zat ik bij een alstroemeriateler in de Bommelerwaard aan de keukentafel. „Het vakblad”, zo zei hij. „Dat lees ik elke zondagochtend hier op de bank. Vaste prik.” Mijn collega’s op de redactie en ik horen dat tot ons grote genoegen vaker. Het consumeren van dit vakblad wordt door menig ondernemer als een aangename weekendklus ervaren. Een wekelijkse shot aan onderscheidende vakkennis .

Dat proberen we voor de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Hortipoint, de uitgeverij van dit vakblad, is een stichting zonder winstoogmerk. Onze abonnementsprijs is dus niet gebaseerd op het behalen van een hoge winstmarge, maar we hanteren het kostprijs-plus-principe. De plus is bedoeld om te investeren in nieuwe dienstverlening, bijvoorbeeld ons digitale magazine op mijnbloemisterij.nl. Dit verplicht ons ook goed te letten op onze uitgaven. Daarom zijn we dit voorjaar overgestapt op een andere bezorgdienst voor dit vakblad. Deze overstap levert onze organisatie op jaarbasis een mooie besparing op, die we kunnen steken in innovatie.

Tot onze grote verrassing én teleurstelling blijkt dat het voor deze nieuwe bezorgdienst niet eenvoudig is om het vakblad elke vrijdag bij al onze abonnees te krijgen. We zijn in overleg met deze partij om de bezorgservice te verbeteren en het aantal niet of later bezorgde edities tot een minimum te beperken. Een zo een volledig mogelijk overzicht helpt daarbij.

Als het vakblad regelmatig te laat (later dan vrijdag) wordt bezorgd, geef dit dan door op abonnementen@hortipoint.nl of tijdens kantooruren op 071 – 565 96 44. Graag met vermelding van klantnummer en/of postcode en huisnummer van het afleveradres. Wij zetten alles-op-alles om je vakblad op tijd bij je te krijgen. Dat mooie weekendmoment willen we je niet ontnemen.

guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties